- Përgjigjja: Një gjë e tillë nuk është e domosdoshme, ama zakonet dhe iluzionet e kanë bërë një gjë të tillë obligim. (Përndryshe) nuk është domosdoshmëri sipas Sheri’atit e as logjikisht. Në fakt martesa është sebep për lehtësimin e rizkut (furnizimit). Duhet marrë sebepet për të arritur stabilitet sipas asaj që është e lehtë.
“Martohu i varfër e Allahu do të furnizojë ty.” Allahu thotë: “I martoni të pamartuarit dhe të pamartuarat prej jush, si dhe robërit dhe robëreshat tuaja që janë besimtarë të ndershëm! Nëse janë të varfër, Allahu do t’i begatojë ata me dhuntinë e Tij…” [En-Nur, 32]
Njerëzit dallojnë në derexhe për sa i përket mbështetjes së tyre në Allahun, por nëse të dy partnerët e mundshëm kanë një pjesë të saj, atëherë nuk ka nevojë të shqetësohen tepër për stabilitetin financiar.
“Martohu i varfër e Allahu do të furnizojë ty.” Allahu thotë: “I martoni të pamartuarit dhe të pamartuarat prej jush, si dhe robërit dhe robëreshat tuaja që janë besimtarë të ndershëm! Nëse janë të varfër, Allahu do t’i begatojë ata me dhuntinë e Tij…” [En-Nur, 32]
Njerëzit dallojnë në derexhe për sa i përket mbështetjes së tyre në Allahun, por nëse të dy partnerët e mundshëm kanë një pjesë të saj, atëherë nuk ka nevojë të shqetësohen tepër për stabilitetin financiar.
— Habib ‘Umer bin Hafidh, Allahu e ruajttë!
Mez'hebliu.
Mez'hebliu.
0 Comments